Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő
Mire költ el közel 610 milliót idén a VÜSZI? 2013-04-18 14:09:41 A társaság új direktora élvezte a képviselők bizalmát, mindenki támogatta a cég idei üzleti tervének elfogadását
Kell-e strand a gödöllőieknek? 2012-04-25 15:33:18 Futás Levente, a Fidesz önkormányzati képviselője azt követeli: állítsuk meg a gödöllői közpénzek herdálását!
Az elrontott első kanyar… 2012-02-21 08:03:46 Gémesi is megszavazta a szállodacég 100 millió forint feletti veszteséggel kalkulált üzleti tervét